کمکهای خریداری شده جهت توزیع به هموطنان گرامی سیل زده در “روستای شگیم پایین وشکیم بالا “

?دوستان و همراهان گرامی

✳️شما مهربانی دیگری را رقم زدید و تا این مرحله کمکهایی که جمع آوری شده را به هموطنان عزیز سیل زده مان در سیستان وبلوچستان ، شهرستان نیکشهر ، بخش مرکزی دهستان هیج ، “روستای شگیم پایین وشکیم بالا ” رساندیم. از همراهی همه شما دوستان و عزیزان که شامل افراد گروه ، دوستان ، همکاران ، خانواده می شود کمال سپاسگزاری را داریم .?

✳️برخی افراد عضو این گروه نیستند، در فضای مجازی نیستند اما مهرشان فضای واقعی کشورمان را پر کرده است از مهربانی و سخاوت با کمکهای خودشان که نشانه مسوولیت پذیری و احساس همدردی به هموطنمان است .گرچه برای برخی اعداد و ارقام نجومی کارساز است اما در کار ما که چندین سال هست با هم پیش می بریم شعار ” کوچک زیباست ” عملیاتی شده است . گرچه ۷ میلیون تومان کمک جمع آوری شده از نظر میزان کوچک است اما مهربانی و عشق و احساس همدردی و مسوولیت پذیری ،بیست و پنج نفر که قلبشان برای مردم کشور و کشور می طلبد پشت این رقم است ، سرمایه اجتماعی که با هیچ رقمی نمی شود خرید و این سرمایه بوجود آمده در طول زمان پایدار بوده و خواهد بود و امیدوارم بقیه دوستان و آشنایان فارغ از مبلغ عدد در این نوع جمع های کوچک و گروهی با سرمایه اجتماعی حضور یابند تا تعدادمان به هزاران نفر برسد که این سرمایه بیشتر از سرمایه مادی برای سازندگی و توسعه کشور مفید است . به امید آن روز ??

✳️ از دوستان بسیار گرانقدرمان ، به خصوص مریم بانوی گل سابکزهی که مدیریت موسسه خیریه مردم نهاد گوهر صدف نیکشهر را به عهده دارند،کمال تشکر را دارم که زحمت خرید و توزیع کمکها را بر عهده گرفتند . امید به خدا در اولین فرصت مناسب به سیستان و منطقه سیل زده سفری خواهیم داشت و گزارشاتی تهیه خواهیم کرد تا هموطنانمان را یاری دهیم تا هزینه های وراد شده به منازل ،مزارع و تولیدشان فراموش نشود و بتوان کاری کرد .? به امید خدا ?

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *